ابزار رایگان وبلاگ

وبلاگ دبیرستان دوره ی دوم آیت الله غفاری هفشجان

هدف از ساخت این وبلاگ اطلاع رسانی در مورد فعالیت های پرورشی ، تربیتی و آموزشی دبیرستان دوره ی دوم آیت الله غفاری هفشجان است.

وبلاگ دبیرستان دوره ی دوم آیت الله غفاری هفشجان

هدف از ساخت این وبلاگ اطلاع رسانی در مورد فعالیت های پرورشی ، تربیتی و آموزشی دبیرستان دوره ی دوم آیت الله غفاری هفشجان است.

حدیث روز

مترجم سایت

وبلاگ دبیرستان دوره ی دوم آیت الله غفاری هفشجان

معرفی و اطلاع رسانی فعالیت های پرورشی،تربیتی و آموزشی دبیرستان دوره ی دوم آیت الله غفاری هفشجان

ساعت و تاريخ




تقویم شمسی

تماس با ما

کد اخبار

ابزار نظر سنجی

پدر، مادر، معلم؛ من نوجوانم

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ق.ظ
نویسنده: 
اطلاعات درباره رفتار با نوجوانان در دوران بلوغ.

از متن کتاب:
پدر و مادر من نوجوانم. من از وقتی که از حدود یازده سالگی عبور کرده ام، وارد مرحله نوجوانی شده ام. این مرحله تا حدود هجده یا نوزده سالگی ادامه پیدا خواهد کرد. یعنی من دوره راهنمایی و دبیرستانم را در مرحله نوجوانی سپری خواهم کرد. دنیای ذهنی و جسمی من در حال یک دگرگونی سریع است. این دگرگونی حدود هشت، نه سال طول می کشد. ممکن است در این مدت مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورم. شاید در طول این دوره وضعیتی به وجود آید که من نتوانم به دلیل بروز آن مشکلات از شما عذرخواهی کنم. به همین دلیل همین جا از بروز مشکلات احتمالی عذرخواهی می کنم. هرچند باید بگویم در کنار مشکلاتی که به وجود خواهد آمد، شما شاهد رشد بسیار چشمگیر من خواهید بود. من در این مدت در زمینه انواع توانایی ها، به رشد زیادی خواهم رسید. اگر شما قبولم کنید و با من از در ناسازگاری درنیایید و ناسازگاری های مرا به حساب کینه توزی و دشمنی نگذارید، خواهید دید که من به عنوان یک انسان بالغ، می توانم در کنار شما زندگی کرده، هم از زندگی رو به رشد خود بهره بگیرم و هم به عنوان یک نیروی انسانی ارزشمند، به شما کمک کنم...
https://ketabnak.com/book/93953/%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85-%D9%85%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%85

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی